هر کی بتونه نوشته این شاگرد رو بخونه بهش جایزه میدم

اینم از باب خنده

راستی توجه کردین بهش نمره کامل دادم
چقد خوبم من!!
+ نوشته شده در سه شنبه یکم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 17:5 توسط معلم
|

اینم از باب خنده

راستی توجه کردین بهش نمره کامل دادم
چقد خوبم من!!